Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy - referent prawny w Departamencie Kontroli Zamówień Publicznych (BIP KPRM nr 34294)
- Stanowisko
- referent prawny w Departamencie Kontroli Zamówień Publicznych
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2018-10-04
- Data wygaśnięcia
- 2018-10-04
- Tagi
- Województwo
- MAZOWIECKIE
- Powiat
- Warszawa
- Gmina
- Mokotów
- Miasto
- Warszawa
- Ulica
- ul. Postępu
- Numer budynku
- 17A
URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w WARSZAWIE
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
referent prawny
w Departamencie Kontroli Zamówień Publicznych
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres Urzędu: ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Warunki pracy:
- telefoniczne kontakty z klientem zewnętrznym,
- zagrożenie korupcją,
- praca biurowa przy komputerze,
- miejsce pracy: V piętro, drzwi wewnętrzne i do pokoi biurowych o szer. 90 cm bez progów,
- Urząd Zamówień Publicznych wynajmuje 4 piętra w budynku 8-piętrowym,
- na każdym piętrze wynajmowanej przez Urząd powierzchni znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych,
- w budynku jest 5 wind,
- wejście do budynku przez drzwi dwuskrzydłowe,
- budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań:
- przygotowywanie projektów wystąpień do zamawiających z żądaniem udostępnienia dokumentów oraz wyjaśnień w sprawach dot. zamówień współfinansowanych ze środków UE, m.in. z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Perspektywy 2007-2013 i Perspektywy 2014-2020,
- analiza i ocena zgodności postępowań o udzielenie zamówienia publicznego współfinansowanych ze środków UE, m.in. Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Perspektywy 2007-2013 i Perspektywy 2014-2020 z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie postępowań wyjaśniających oraz przygotowywanie projektów protokołów kontroli, informacji o wynikach kontroli, w tym zaleceń pokontrolnych i innych pism towarzyszących procesowi kontroli,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o wszczęcie kontroli zamówień współfinansowanych ze środków UE, m.in. z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Perspektywy 2007-2013 i Perspektywy 2014-2020,
- rozpatrywanie zastrzeżeń do wyników kontroli zamówień współfinansowanych ze środków UE, m.in. z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Perspektywy 2007-2013 i Perspektywy 2014-2020 oraz przygotowywanie projektu odpowiedzi na zastrzeżenia,
- w zakresie postępowań współfinansowanych ze środków UE, m.in. z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Perspektywy 2007-2013 i Perspektywy 2014-2020 przygotowywanie projektów wystąpień do biegłych z wnioskami o wydanie opinii w przypadku, gdy ocena stanu faktycznego sprawy lub dokonanie innych czynności kontrolnych wymaga wiadomości specjalnych,
- przygotowywanie projektów zawiadomień rzecznika dyscypliny finansów publicznych o przypadkach naruszeń dyscypliny finansów publicznych dot. postępowań współfinansowanych ze środków UE, m.in. z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Perspektywy 2007-2013 i Perspektywy 2014-2020, oraz innych komórek Urzędu oraz informacji o przeprowadzonych kontrolach do instytucji zarządzających, instytucji pośredniczących i instytucji wdrażających,
- analiza i ocena zgodności postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie postępowań wyjaśniających oraz przygotowywanie projektów protokołów kontroli, informacji o wynikach kontroli, zaleceń pokontrolnych, zawiadomień rzecznika dyscypliny finansów publicznych o przypadkach naruszeń dyscypliny finansów publicznych, projektów wystąpień do biegłych z wnioskami o wydanie opinii, odpowiedzi na zastrzeżenia do wyników kontroli oraz odpowiedzi na wnioski o wszczęcie kontroli – w sprawach zamówień niefinansowanych ze środków UE,
- udzielanie wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zamówień współfinansowanych ze środków UE w ramach Perspektywy 2007-2013 i Perspektywy 2014-2020 (infolinia).
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- znajomość Prawa zamówień publicznych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w obszarze zamówień publicznych,
- znajomość języka angielskiego lub francuskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego lub hiszpańskiego lub włoskiego na poziomie B2,
- znajomość prawa Wspólnot Europejskich dot. zamówień publicznych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w obszarze zamówień publicznych,
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego lub francuskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego lub hiszpańskiego lub włoskiego na poziomie B2,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
- dokumenty należy złożyć do: 4 października 2018 r.
- decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- miejsce składania dokumentów:
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Informacje i dane do kontaktów w sprawie danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, e-mail: sekretariat@uzp.gov.pl
Inspektorem ochrony danych jest Pani Katarzyna Furgalska, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, e-mail: IOD.UZP@uzp.gov.pl
- Informacje o odbiorcach danych
Dane osobowe kandydatów są przetwarzane w związku z procesem naboru i nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
- Okres przetwarzania danych
Dane osobowe kandydatów są przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na dane stanowisko pracy w służbie cywilnej (z zastrzeżeniem 3 miesięcy od daty zatrudnienia kandydata, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Prawa osoby, której dane dotyczą
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy inspektora ochrony danych e-mail: IOD.UZP@uzp.gov.pl
- w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego ich przetwarzania,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podstawa prawna przetwarzania danych
- art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO
- Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Stanowisko pracy jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do UZP – w przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do Urzędu Zamówień Publicznych).
Przewidziany mnożnik kwoty bazowej służący do ustalenia wysokości wynagrodzenia zasadniczego wynosi 1,7 – 1,8 + dodatek za wysługę lat zgodnie z ustawą o służbie cywilnej.
Oferta powinna zawierać w liście motywacyjnym wskazanie stanowiska, komórki organizacyjnej i numeru ogłoszenia, o które ubiega się kandydatka/kandydat.
Oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, lecz będzie stanowiło potwierdzenie spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatkę/kandydata.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzór oświadczeń zamieszczony jest na stronie internetowej: https://uzp.bip.gov.pl/wzor-oswiadczen-dla-kandydatow/wzor-oswiadczen-dla-kandydatow-do-korpusu-sluzby-cywilnej-w-uzp.html
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 458 78 54.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.