Godziny pracy Urzędu, skargi, wnioski i petycje
24 grudnia 2020 r. dniem wolnym od pracy w Urzędzie Zamówień Publicznych
Uprzejmie informujemy, że w związku z zarządzeniem nr 12/2020 Dyrektora Generalnego Urzędu Zamówień Publicznych dzień 24 grudnia 2020 r. będzie dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Zamówień Publicznych w zamian za święto 26 grudnia 2020 r. przypadające w sobotę, w dniu wolnym od pracy.
Wychodząc jednak naprzeciw Państwa oczekiwaniom, a w szczególności mając na uwadze zapewnienie możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej, uprzejmie informujemy, iż w dniu
24 grudnia 2020 r. Kancelaria Urzędu Zamówień Publicznych, realizująca obsługę kancelaryjną Urzędu i Krajowej Izby Odwoławczej będzie czynna w godz. 8:15 – 14:00 (piętro IV, pok. 504).
Jednocześnie informujemy, że w dniu 31 grudnia 2020 r. Kancelaria Urzędu Zamówień Publicznych będzie również czynna w godzinach 8:15 – 14:00.
OGRANICZONY
DOSTĘP BEZPOŚREDNI
Uprzejmie informujemy, że
Kancelaria Urzędu Zamówień Publicznych i Krajowej Izby Odwoławczej
(piętro IV, pok. 504)
funkcjonuje w trybie ograniczonego bezpośredniego kontaktu.
Dostęp bezpośredni utrzymany jest dla firm kurierskich, Poczty Polskiej,
w innych sytuacjach - po poinformowaniu pracownika Kancelarii.
Informacja udzielana jest na Recepcji ADGAR – poziom 0 lub tel. 22 458 77 01
Jednocześnie z uwagi na ogólną sytuację prosimy o przekazywanie korespondencji
do Urzędu Zamówień Publicznych oraz Krajowej Izby Odwoławczej za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej – uzp@uzp.gov.pllub odwolania@uzp.gov.pl
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej – ePUAP
- poczty tradycyjnej
KANCELARIA
URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
I KRAJOWEJ IZBY ODWOŁAWCZEJ
- NIECZYNNA
Uprzejmie informujemy, że
Kancelaria Urzędu Zamówień Publicznych i Krajowej Izby Odwoławczej
(piętro IV, pok. 504) jest nieczynna do odwołania.
Korespondencję do Urzędu Zamówień Publicznych oraz Krajowej Izby Odwoławczej prosimy przekazywać za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej – uzp@uzp.gov.pl,
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej – ePUAP
- poczty tradycyjnej - ewentualnie
Szanowni Państwo, z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii koronawirusa (wywołującego COVID-19), zwracamy się do Państwa z prośbą o ograniczenie do niezbędnego minimum kontaktów bezpośrednich i osobistego udziału przy załatwianiu spraw w siedzibie Urzędu Zamówień Publicznych oraz Krajowej Izby Odwoławczej.
Zachęcamy Państwa do kontaktu za pośrednictwem elektronicznych narzędzi, tj. poczty elektronicznej – uzp@uzp.gov.pl, Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePuAP), ewentualnie poczty tradycyjnej.
Z uwagi na zmniejszenie obsady etatowej do niezbędnego minimum, kontakt bezpośredni i telefoniczny z pracownikami Urzędu Zamówień Publicznych może być utrudniony.
Do odwołania, zawieszamy również obsługę infolinii prawnej.
Zachęcamy do śledzenia informacji na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych www.uzp.gov.pl oraz na stronie internetowej Krajowej Izby Odwoławczej https://www.uzp.gov.pl/kio.
Prosimy Państwa o wyrozumiałość.
W celu skierowania sprawy do Urzędu Zamówień Publicznych lub sprawdzenia jej stanu należy skorzystać z poniższych informacji:
Urząd Zamówień Publicznych
pracuje od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.15 - 16.15
Kancelaria Urzędu - ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, IV piętro pok. 504
przyjmuje korespondencję:
w dni powszednie w godz: 7:30 - 16:15
Sprawę do Urzędzie można wnieść:
- pisemnie składając dokumenty osobiście lub listownie na adres:
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A,
02-676 Warszawa
- za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznejŁ
- pocztą elektroniczną na adres: UZP@UZP.GOV.PL
- za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP poprzez link: ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA (uwaga: sprawy dotyczące odwołań wymagają podpisania ich podpisem kwalifikowanym).
- faksem pod nr (22) 458-77-00
Jednocześnie informujemy, że osoby z niepełnosprawnością ruchową mają zapewniony dostęp do Kancelarii Urzędu za pośrednictwem przystosowanych wind osobowych. Istnieje również możliwość skorzystania z pomocy pracownika posługującego się językiem migowym - po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby na adres mailowy uzp@uzp.gov.pl lub fax - (22) 458-77-00.
Skargi, wnioski, petycje
Uprzejmie informujemy, że do koordynacji rozpatrywania skarg i wniosków wyznaczone jest Biuro Organizacyjno-Finansowe Urzędu Zamówień Publicznych.
Skargi i wnioski kierowane do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych można:
- przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A,
02-676 Warszawa
- złożyć za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej:
- pocztą elektroniczną na adres: UZP@UZP.GOV.PL
- za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP poprzez link: ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
- przesłać faksem pod nr (22) 458-77-00
doręczyć osobiście w Kancelarii Urzędu piętro IV pok. 504, ul. Postępu 17A
w dni powszednie w godz: 7:30 - 16:15
- złożyć ustnie do protokołu - przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków prowadzi Kancelaria Urzędu piętro IV pok. 504:
poniedziałek – w godz. od 9:00 do 12:00
wtorek – w godz. od 15:00 do 16:15
czwartek – w godz. od 9:00 do 12:00
oraz pełni dyżur informacyjny pod numerem telefonu: 22 458 77 81
Uwaga: Osoba zamierzająca skorzystać z prawa do złożenia skargi lub wniosku ustnie do protokołu powinna dysponować dokumentem potwierdzającym jej tożsamość.
Członkowie Kierownictwa Urzędu lub wyznaczeni zastępcy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków po uprzednim umówieniu terminu spotkania przez właściwy sekretariat https://www.uzp.gov.pl/kontakt
Skargi i wnioski związane z funkcjonowaniem Urzędu Zamówień Publicznych są przyjmowane i rozpatrywane w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego – Dział VIII oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. Petycje są przyjmowane i rozpatrywane na podstawie ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 r.
Petycje kierowane do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych można składać pisemnie lub za pomocą wskazanych powyżej środków komunikacji elektronicznej.
Ważne informacje:
- Skargi, wnioski i petycje nie mogą zostać złożone telefonicznie.
- Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) i oraz adres wnoszącego.
- Skargi i wnioski nie zawierające wskazanych danych pozostawione będą bez rozpatrzenia.
- Petycja pozostawiana jest bez rozpatrzenia jeśli nie spełnia wymogów formalnych, tj. nie zawiera oznaczenia podmiotu wnoszącego petycję (jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący petycję) oraz nie wskazano miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji (jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów).
- Składając skargę, wniosek lub petycję w imieniu osoby trzeciej lub podmiotu trzeciego konieczne jest przedstawienie stosownego upoważnienia/zgody.